3ekhtera

سه اختراع برای لذت‌بخش‌تر شدن دم‌آوری قهوه

WhatsApp
Email
Twitter

همه ما میدانیم که قهوه دربرگیرنده گذشته و حال ما بوده و هست. ماده سیاه و خوشمزه‌ای که از قرن 13 پیشتازی کرده است و همچنان به پیشروی در زمان ادامه می‌دهد و به دلیل اختراعات انسانی جدیداً با سرعت بیشتری هم به پیشرفت ادامه می‌دهد.

1- باریسیر (Barisieur)

باریسیر یک ساعت زنگ‌دار است که بیدار شدن در صبح را برای شما با صدای خوشایندی از حباب‌های قهوه در حال دم شدن و بویی مطلوب از آن آسان می‌سازد. باریسیر یک مفهوم طراحی‌شده بسیار زیبا است که در آینده‌ای نزدیک به واقعیت بدل می‌شود. این وسیله درواقع تلفیقی است از ساعت زنگ‌دار و دستگاهی برای دم‌کردن قهوه. این وسیله با حرکت ظریف یک توپ استیل به کار می‌افتد و با القای گرما شروع به جوش آوردن آب می‌کند و در مرحله بعد شما احساس خوشایندی از استشمام بوی قهوه تازه خواهید داشت. این وسیله تشویقی برای کاربر است قبل از رفتن به رختخواب و به او می‌گوید: وقت استراحت فرارسیده است.

2- سایفون مسافرتی (Travel Syphon)

اگر شما هم ازجمله دوستداران قهوه هستید که مدام به مسافرت می‌پردازید با این وسیله می‌توانید هرجایی که هستید قهوه لذیذی داشته باشید. ساختار کار کردن این وسیله ساختاری شبیه به دم‌آوری قهوه به روش سایفون دارد، اما سایزی دارد به‌اندازه یک لیوان مسافرتی. با این وسیله دن والش (Dan Walsh) راهی پیدا کرد برای تلفیق یک کتری برقی و یک سایفون در یک دستگاه تعدیل گرما در سایز مسافرتی.

3-کمکس خودکار (Chemex’s Ottomatic)

دستگاهی که تنها با فشردن یک دکمه، قهوه‌ای عالی و فیلترشده به شما می‌دهد. روش دم‌آوری قهوه با کمکس به دلیل متد آرام و یکنواخت آن به‌عنوان یکی از بهترین روش‌های دم‌آوری شناخته‌شده است. در این روش، عصاره‌گیری از قهوه، بستگی به کتری و انرژی دست انسان دارد؛ اما بعد از ساخت این دستگاه همه‌چیز جور دیگری رقم خواهد خورد و شما تنها با مبلغی حدود 350 دلار می‌توانید یک کمکس خودکار داشته باشید که به شما این اجازه را می‌دهد قهوه‌ای خوب را تنها با فشردن یک دکمه داشته باشید.

برگرفته از سایت www.deathwishcoffee.com

دسته بندی

داغ ترین مقالات هفته

برای راه اندازی و استفاده از اپ در گوشی های اپل (سیستم عامل IOS) ، وبسایت را در مرورگر سافاری (safari) باز کرده و موارد زیر زرا انجام دهید:

پس از انجام مراحل بالا وب اپلیکیشن به اپلیکیشن های دیگر گوشی شما اضافه میگردد