malkonig

K30 Line کوچک‌تر و باهوش‌تر

WhatsApp
Email
Twitter

شرکت معروف مالکونیگ امسال با معرفی چندین مدل و طراحی‌های جدید از آسیاب‌های متفاوت، پاسخگویی خوبی به نیازهای مشتریان داشته است.

مدل K30 line که دارای صفحه لمسی است، تلفیقی است از دو مدل K30 و K30 Twin که تمام قابلیت‌های این دو مدل را در برمی‌گیرد. همین‌طور مدل EK43 جای خودش را به همتای کوچک‌تر و ظریف‌ترش EK43 s داده است. این آسیاب با طول 68 سانتی‌متر نسبت به همتای 77 سانتی‌متری خود توانسته جایگاه ویژه‌ای برای خود کسب کند. همچنین با مخزن ظریف‌تر خود که تنها 800 گرم وزن دارد و حجم کمتری اشغال می‌کند می‌تواند به‌سرعت جایگزین مناسبی برای مدل‌های پیشین خود بر روی بارها باشد.

حدود دو سال پیش در نمایشگاه HOST میلان شرکت مالکونیگ مدل  EK43 و Peak را به‌عنوان مدلی برای باریستاها معرفی کرد و امسال با به‌کارگیری دقت دیجیتالی و راحتی در به‌کارگیری مدل Peak و صفحه لمسی Twin Peak آن را در مدلی تحت عنوان K30 line به بازار ارائه کرد، این در حالی است که مدل EK43 همچنان شهرت خود را به دلیل قابلیت آسیاب تنها یک فنجان قهوه و خوش‌فرمی مثال‌زدنی خود حفظ کرده است.

تمامی مدل‌های K30 و K30 Twin و K30 Twin Hybrid شامل صفحه لمسی برای کاربر هستند تا بتواند تمامی تنظیمات خود شامل زمان و یا میزان ریز کردن قهوه را از این طریق به دستگاه وارد کند. این دستگاه‌ها همچنین قابلیت اتصال به اینترنت و بلوتوث را نیز دارند. مخزن‌های به‌کاررفته در این دستگاه‌ها، نظیر پرتافیلترها سایزهای متفاوتی دارند و بسته به دستگاه‌های مختلف متفاوت است.

مدل EK43 از ابتدای سال 2018 میلادی باقیمتی معادل 2250 یورو و مدل K30 line نیز باقیمتی حدود 2590 تا 3690 یورو ابتدا به بازار اروپا و سپس به آسیا و آمریکا متناسب با نیاز مصرف‌کننده عرضه می‌شود تا به‌مرورزمان به تولید انبوه برسد و سپس آماده ارائه به سایر مناطق نیز شود.

دسته بندی

داغ ترین مقالات هفته

برای راه اندازی و استفاده از اپ در گوشی های اپل (سیستم عامل IOS) ، وبسایت را در مرورگر سافاری (safari) باز کرده و موارد زیر زرا انجام دهید:

پس از انجام مراحل بالا وب اپلیکیشن به اپلیکیشن های دیگر گوشی شما اضافه میگردد