IMG_0372-Copy

منصور زندی‌نهاد دومین نماینده ایران در مسابقات جهانی لاته‌آرت

WhatsApp
Email
Twitter

مرحله نیمه‌نهایی و نهایی مسابقات ملی لاته‌آرت ایران از 31 فروردین ماه تا 2 اردیبهشت ماه در باغ موزه قصر برگزار و طی این مسابقات که با حضور 12 شرکت کننده راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی انجام شد  و در نهایت منصور زندی‌نهاد به عنوان دومین نماینده ایران در مسابقات جهانی لاته‌آرت برگزیده شد.

 دور نیمه‌نهایی مسابقات با حضور 12 شرکت کننده در دو روز برگزار شد که در پایان روز دوم امیرحسین شکوری‌مهر، مجید قلی‌زاده، علیرضا اسداللهی‌ منصور زندی‌نهاد، مرتضی میرطالبی و مسعود خاکی به مرحله نهایی راه یافتند. دوم اردیبهشت ماه مرحله فینال مسابقات برگزار شد و منصور زندی‌نهاد به عنوان قهرمان مسابقات انتخاب شد.

مسعود خاکی، مرتضی میرطالبی، مجید قلی زاده، امیرحسین شکوری مهر و علیرضا اسداللهی به ترتیب عنواین دوم تا ششم را کسب کردند.

این مسابقات را همانند سال پیش انجمن باریستای ایران (IBG) برگزار کرد و هندری کورنیاوان از کشور اندونزی به عنوان سرداور  و ناظر مستقیم WCE مسئولیت قضاوت این رویداد را برعهده داشت.

 

عکس و گزارش: زهرا دادگستر

دسته بندی

داغ ترین مقالات هفته

برای راه اندازی و استفاده از اپ در گوشی های اپل (سیستم عامل IOS) ، وبسایت را در مرورگر سافاری (safari) باز کرده و موارد زیر زرا انجام دهید:

پس از انجام مراحل بالا وب اپلیکیشن به اپلیکیشن های دیگر گوشی شما اضافه میگردد