ابزارهای دم‌آوری جدید SCA Expo 2023

WhatsApp
Email
Twitter

سریع، آهسته، سنگین، سبک، مخروطی، مسطح — قهوه سازهای دستی با هر شکل و اندازه در نمایشگاه اخیر SCA 2023 در پورتلند، اورگان به نمایش گذاشته شدند.

ما در مورد عرضه‌ی بیش از ده ابزار دم‌آوری جدید مطلع شدیم که امسال آماده‌ی عرضه به بازار هستند. همچنین نوآوری‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای علاقه‌مندان به اسپرسوی خانگی وجود داشت.

در اینجا نگاهی گذرا به برخی از ابزارهای دم‌آوری درحال‌توسعه در اکسپو داریم.

اودیسه اسپرسو آرگوس
اودیسه اسپرسو آرگوس. عکس دیلی کافی نیوز از هوارد برایمن

اودیسه اسپرسو آرگوس

استارتاپ Odyssey Espresso مستقر در دنور دستگاه اسپرسوساز دستی اهرمی Argos خود را به نمایش گذاشت که با آسیاب جدید Zerno Z1 همراه شده بود.

هدگروپ Argos که با اهرم کار می‌کند می‌تواند به کمک فنر یا کاملاً دستی باشد، با دو گزینه فنر متفاوت برای فشارهای مختلف آب بر روی قهوه.

دم‌آور دستی Ceado Hoop
دم‌آور دستی Ceado Hoop. عکس دیلی کافی نیوز از هوارد برایمن

Ceado Hope

شرکت آسیاب سازی Ceado  اولین محصول از تجهیزات خود را برای دم‌آوری قهوه معرفی کرد. این یک دستگاه دستی است که Hoop نام دارد.

آب اضافه‌شده به حلقه بیرونی هوپ از طریق سوراخ‌های سیلندر مرکزی به قهوه نفوذ می‌کند و اجازه می‌دهد تا یک عصاره‌گیری جانبی با بای پس صفر رخ دهد.

مجموعه ای از دم افزارهای سراپوتا
مجموعه ای از دم افزارهای سراپوتا. عکس دیلی کافی نیوز از هوارد برایمن

فیلتر قهوه‌ی سرامیکی سراپوتا

یک برند جدید از تجهیزات فیلتراسیون قهوه‌ی سرامیکی متخلخل ژاپنی به نام Cerapotta  در ایالات‌متحده دم افزار جدید خود را رونمایی کرده است.

این شرکت ادعا می‌کند که ترکیب سرامیکی اختصاصی آن متفاوت از سایر محصولات موجود در این زمینه است. این ابزار شیک و شیب‌دار به هیچ کاغذی برای فیلتر کردن قهوه نیاز ندارد تا به‌طور مؤثر قهوه‌های آسیاب شده را از نوشیدنی چکه‌ای فیلتر کند.

Etkin 2-Cup Dripper
Etkin 2-Cup Dripper. عکس دیلی کافی نیوز از هوارد برایمن

دریپر اتکین 2 کاپ

اتکین دیزاین ، مستقر در ترکیه و لوئیزویل در ایالت کنتاکی، از غرفه‌ی خود برای ارائه‌ی طرح دیگری از اتکین دریپر 8 کاپ اصلی خود استفاده کرد.

دریپر کوچک‌تر اتکین 2 کاپ به همان اندازه مدل قبلی مستحکم است و ساختار چینی دوجداره دارد.

اروپرسAeropress XL، Premium و Clear
اروپرس XL، Premium و Clear. عکس دیلی کافی نیوز از هوارد برایمن

اروپرس Clear،XL و Premium

شرکت اروپرس سه جاذبه‌ی مورد انتظار آینده را در این نمایشگاه ارائه کرد: اروپرس با پلاستیک شفاف تریتان (Clear)، اروپرس بزرگ XL و اروپرس Premium که ساخته شده است از شیشه، فولاد ضدزنگ و آلومینیوم برای رضایت لمسی و زیبایی‌شناسی شایسته‌ی نمایش روی بار کافه‌ها.

Clear قرار است امسال با قیمت 49.95 دلار عرضه شود. دو مورد دیگر یکی‌یکی قبل از پایان سال عرضه خواهند شد. باعرضه‌ی این ابزارها، اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها ارائه خواهیم کرد.

NextLevel
NextLevel. عکس دیلی کافی نیوز از هوارد برایمن

NextLevel Pulsar

NextLevel Coffee Co یکی از تولیدکنندگان سابق در حوزه‌ی تجهیزات دم‌آوری دستی، اکنون بر روی راه‌اندازی NextLevel Pulsar متمرکز شده است، ابزار دم‌آوری با بای‌پس صفر که دارای یک دریچه‌ی یکپارچه است.

دم‌آوری با دریچه تخلیه بسته یا باز، نوع دم‌آوری را از غوطه‌ور شدن کامل به خیس خوردن یا چیزی بین آن تغییر می‌دهد.

دستگاه xBloom
دستگاه xBloom. عکس دیلی کافی نیوز از هوارد برایمن

xBloom

شرکتTBDx  مستقر در خلیج سانفرانسیسکو ، فروش xBloom  را راه‌اندازی کرده است، یک ابزار دم‌آوری خودکار با تکنولوژی اختصاصی. xBloom این ابزار شامل یک آسیاب مخروطی 48 میلی‌متری یکپارچه و یک قالب اختصاصی به نام Xpods  است.

کاربران یک پد آماده را اسکن می‌کنند تا پارامترهای آسیاب و دم‌آوری را که توسط متخصصین قهوه تنظیم شده است دانلود کنند، دانه‌ها را در آن می‌ریزید و دستگاه بقیه داستان را کنترل می‌کند

ویپک
ویپک عکس دیلی کافی نیوز از هوارد برایمن

Coulée Coffee Vpak و پایه‌ی فیلتر

مهندسین تجهیزات علمی شرکت جدیدی به نام Coulée Coffee  اولین محصول خود، پایه‌ی فیلتر و کیسه‌ی فیلتر تک فنجانی به نام Vpak را معرفی کرده‌اند.

این برند همچنین ماشین‌های Coulée Swirl را معرفی کرد که فرآیند دم‌آوری VPak را خودکار می‌کنند.

Hario Baton
Hario Baton عکس دیلی کافی نیوز از هوارد برایمن

هاریو باتون و زبرنگ

هاریو ، یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات دم‌‌آوری دستی ژاپنی، دو خط جدید تجهیزات دم‌آوری دستی را در نمایشگاه اکسپو معرفی کرد.

ابزار دم‌آوری بیوپلاستیک باتون از پلاستیک بازیافتی و مواد ارگانیک ازجمله تفاله‌ی قهوه تشکیل شده است.

هاریو/زبرانگ فلت
هاریو/زبرانگ فلت. عکس دیلی کافی نیوز از هوارد برایمن

Zebrang، ابزار دم‌آوری فوق‌العاده سبک و کوله‌پشتی Hario شامل قوطی دانه‌ِ‌ی قهوه، پیچر ریزش آب، آسیاب دستی و یک نگه‌دارنده‌ی فیلتر V60 است و از سیلیکون نازک که روی یک نگه‌دارنده‌ی پلی‌پروپیلن قرار دارد ساخته شده. ابزار مخروطی و نگه‌دارنده‌ی آن در صورت عدم استفاده به‌صورت صاف قرار می‌گیرند.

Miir
Miir

استند دم‌آوریMiir

Kickstarter پس از یک کمپین فروش ظروف نوشیدنی قابل‌حمل که بیش از 113000 دلار درآمد داشت، خط تولید تجهیزات دم‌آوری به نام New Standard را راه‌اندازی کرد.

این ابزار جدید اساساً یک ابزار دم‌آوری دستی و ظرف آن به سبک کمکس است که از فولاد ضدزنگ بادوام و عایق ساخته شده است.

 

دسته بندی

داغ ترین مقالات هفته

برای راه اندازی و استفاده از اپ در گوشی های اپل (سیستم عامل IOS) ، وبسایت را در مرورگر سافاری (safari) باز کرده و موارد زیر زرا انجام دهید:

پس از انجام مراحل بالا وب اپلیکیشن به اپلیکیشن های دیگر گوشی شما اضافه میگردد