بن‌مانو از محصول جدید خود در کمپین «یک جرعه هوای خنک» رونمایی کرد

WhatsApp
Email
Twitter

 

در هفته گذشته طی مراسمی که در کارخانه بن‌مانو با حضور مدیران و اعضای این شرکت برگزار شد، از محصول جدید به نام (آیس کافی‌میکس) رونمایی کردیم.

(آقای حامد موثق) مدیرعامل بن‌مانو در مراسم رونمایی از این محصول اعلام کرد: «این محصول با هدف گسترش سبد محصول قهوه‌های فوری “کافی‌میکس” و برآورده کردن خواسته مخاطبان روانه بازار شده است. »

همچنین، (آقای آرش حیدری) قائم مقام مدیرعامل در این مراسم گفت: «همزمان با رونمایی از محصول جدید تصمیم گرفتیم جشن لانچ مصحول را برخلاف رویه‌های سابق در کارخانه بن‌مانو برگزار کنیم تا از تلاش‌ها و زحمات مستر شما عزیزان کارخانه که در راستای توسعه و پیشرفت شرکت قدم‌های بزرگ بر می‌دارید نهایت سپاس و قدردانی را داشته باشیم. »

همچنین، از نکات مهم و قابل توجه در این محصول استفاده از کمک حلال و یک نوع قهوه ویژه است که باعث حل شدن پودر قهوه در آب و شیر سرد می‌شود. این ویژگی باعث شده است که دیگر نوشیدن یک قهوه ساده و سریع مانند کافی‌میکس فقط محدود به نوشیدنی گرم نباشد و انتخاب‌های دیگر مثل نوشیدنی سرد در تمامی زمان‌های روز در دسترس مخاطبان باشد.

در راستای معرفی محصول جدید آیس کافی یک کمپین با شعار “یک جرعه هوای خنک” در فضای دیجیتال در حال برگزاری است. در هویت بصری کمپین سعی کردیم به احساس مخاطب از نوشیدن محصول توجه کنیم و به همین خاطر از رنگ‌های سرد مانند آبی، سفید و از المان یخ که نشان‌دهنده حس سر زندگی‌ست استفاده کردیم تا حس و حال خنکی را به مخاطب منتقل کنیم و با سادگی تاثیر بیشتری داشته باشیم.

مخاطبان می‌توانند محصول جدید آیس‌کافی‌میکس را از وب‌سایت بن‌مانو را خریداری کنند.

برای راه اندازی و استفاده از اپ در گوشی های اپل (سیستم عامل IOS) ، وبسایت را در مرورگر سافاری (safari) باز کرده و موارد زیر زرا انجام دهید:

پس از انجام مراحل بالا وب اپلیکیشن به اپلیکیشن های دیگر گوشی شما اضافه میگردد