popy

قهوه‌ساز صنعتی هوشمند

WhatsApp
Email
Twitter

 

 

استفاده از دستگاه پورآوِر (Pour-over) تولید شرکت پاپی (Poppy) را برای داشتن یک فنجان قهوه عالی حتماً در برنامه خود بگذارید و تنظیمات مورد علاقه‌ی خود را با جامعه‌ی Pour-over ( منظور تمام کسانی هستند که از این دستگاه استفاده می‌کنند) از طریق اپلیکیشن وینک (wink) به اشتراک بگذارید.

با خرید این دستگاه می‌توانید از خدمات اتوماتیک آن برای خرید دوباره‌ی قهوه‌ی موردعلاقه تان، فیلترهای آب و فیلتر‌های قهوه بهره‌مند شوید چرا که این دستگاه به صورت خودکار وقتی هر کدام از این موارد رو به اتمام باشند متوجه شده و آن‌ها را از فروشگاه  ایترنتی آمازون خریداری می‌کند.

تنظیمات اولیه‌ی این دستگاه به صورت پیش فرض با دانه‌های قهوه‌ی کارگاه رُست بوتیک برو (Brew boutique roasters) فعال است.

تیغه‌ی آسیاب این دستگاه روغن‌های موجود در قهوه را حفظ می‌کند چرا که به جای پودر کردن و له کردن دانه‌ها آن‌ها را خرد می‌کند.

تنگ شیشه‌ای خوش‌دست این دستگاه، دو جداره است و باعث حفظ دمای ایده‌آل نوشیدنی می‌شود.

علاوه بر این شما خودتان هم می‌توانید متغیرهای این دستگاه مانند دمای آب، درجه‌ی آسیاب و زمان دم‌آوری را به صورت دستی تغییر دهید.

این دستگاه توسط مو هِرزیگ (Mo Herzig)  که یک بازاریاب اینترنتیِ ساکن فلوریدا ست، اختراع شده است. این بازاریاب عاشق تکنولوژی به طور متوسط روزی 6 فنجان قهوه مصرف می‌کند. او تصمیم می‌گیرد تا دو علاقه‌ی زندگیش( یعنی تکنولوژی و قهوه) را باهم ترکیب کند و این ماشین قهوه را اختراع کرد تا با یک اشاره بتواند کافئین مورد نیازش را تامین کند.

دسته بندی

داغ ترین مقالات هفته

برای راه اندازی و استفاده از اپ در گوشی های اپل (سیستم عامل IOS) ، وبسایت را در مرورگر سافاری (safari) باز کرده و موارد زیر زرا انجام دهید:

پس از انجام مراحل بالا وب اپلیکیشن به اپلیکیشن های دیگر گوشی شما اضافه میگردد